درباره کلاس های آنلاین

درباره کلاس های آنلاین

مدرسه و دانشگاه جایی است که باید وظیفه شناسی و برنامه ریزی را به دانش آموزان و دانشجویان بیاموزیم. اگر باور داریم که آینده سازان سرزمین مان، همین جوان های پرشور و پرانگیزه هستند، باید با بهترین کیفیت در تمام زمینه ها، خصوصا در جنبه آموزشی به آنها خدمت کنیم تا روزی اینان به مردمشان کمک کنند.آموزش از موارد بسیار مهم و اساسی در جامعه می باشد و جریان آموزش تا حد امکان نباید متوقف گردد.با توجه به اعلام تعطیلات به دلایل آلودگی هوا ، شرایط آب و هوایی و اعلام تعطیلات رسمی از سوی دولت مجتمع آموزشی هدی در جهت جبران کلاس های تدریس از دست رفته و احتمال تکرار این تعطیلات تصمیم به برگزاری کلاس ها به روش مجازی را گرفته است.

روز ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ به علت شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مداس در متوسطه هدی جلسه اضطرار تشکیل شد و به جهت جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان ، مصوب شد کلاس های آنلاین از تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ در مدرسه تشکیل شود و مقرر شد کلاس ها به صورت رسمی و طبق برنامه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۴ هر روز برگزار گردد. 
استفاده از سایت آزمون یار جهت برگزاری آزمون ها به صورت آنلاین بعد از آموزش طراحی و انجام آزمون در این سایت به دبیران و دانش آموزان که توسط مسئولین پایه صورت گرفت. 
در واحد متوسطه دوره اول و دوم مجتمع هدی با استفاده از سایت quiz.24.ir تمامی دبیران و دانش آموزان تعریف شده اند و هر کدام دارای نام کاربری و رمز عبور می باشند. دبیران آزمون خود را به صورت تستی و یا تشریحی طراحی کرده و تاریخ و زمان آن را نیز مشخص مینمایند. اطلاع رسانی توسط مسئولین پایه به دانش آموزان در سامانه انجام میگیرد. 

نرم افزار ADOBE CONNECT

  • ارائه محیط یادگیری تعاملی با استفاده از فنآوری اطلاعات IT
  • آموزش برای همه ، در هر زمان و هر مکان
  • گفتگو ، مذاکره با استاد و سایر دانشپذیران از طریق اینترنت و اینترانت online و Offline
  • برقراری ارتباط با یک خط تلفن (اینترنت) و PC - با حداقل سرعت و عدم نیاز به IP Valid
  • بستری نو برای انجام تحقیقات و گسترش علم
  • تمرین شیوه جدید در مدیریت و ارائه خدمات
  • گسترش آموزش عالی با كمترین هزینه

    نرم افزار وب کنفرانس ادوبی کانکت قدرتمندترین پلت فرم دنیا محسوب می گردد و جهت برگزاری جلسات آنلاین تحت وب، وبینارها و آموزش الکترونیک (کلاس مجازی) مورد بهره برداری قرار می گیرد و در واقع ماموریت آن پایان دادن به بحران ارتباطات سریع، آسان و کم هزینه است و راه حل مناسبی برای هر سازمانی است، با این نرم افزار به راحتی تمام کلاس و جلسات اینترنتی را ضبط کرده و در هر زمان و مکان قابلیت دریافت (Download) آنرا برای کاربران فراهم می آورد یا امکان مشاهده برخط (Online) را به آنها ارائه می دهد.